A budapesti Papp László Sportarénában került megrendezésre a Go-kart, Go-Bosch! verseny, ahol a hazai műszaki képzés diákjai csaptak össze. A hazai felsőoktatási intézmények közül nyolc vett részt, összesen tíz mérnök-csapatával.
A Bosch által kiírt feladat szerint minden csapatnak egy önjáró gokartot kellett építeni elektromos fúrógép és fűnyíró felhasználásával. További nehézséget jelentett, hogy a fűnyíró alapokból egy hibridhajtást kellett készíteniük.
A műszaki és mérnöki megoldások, illetve a teljesítmények bemutatása mellett, a fesztiválhangulatú rendezvényre ellátogatott közönség igazi gyorsulási ügyességi és versenyeket is láthatott. A Bosch által biztosított vadonatúj gokartok a jövő technikájával felszerelten sokszor jövőbe mutató képességgel rendelkező járművekként kápráztatták el az érdeklődőket.
A Junior és Senior csapatokra bontott diákok közül a fiatalabbaknak elektromos gázpedált, valamint rögzítőféket, illetve ultrahangos szenzorokat és elektronikus kormányzást kellett a gokartba építeni, amelyek együttesen lehetővé tették, hogy a jármű önmagától válasszon ki egy parkolásra alkalmas helyett és oda beálljon. A Senior diákcsoport feladata volt egy fúrógép és két fűnyírómotor segítségével megvalósítani egy olyan automatikusan működő gokartot, amely tudja tartani a saját sávját, a sebességét és képes a vészfékezésre is. Mindezek mellett a járművet radarral és kamerával is el kellett látni.
A díjkiosztás során figyelembe vették a fiatal tehetségek által kreált járművek automatikus parkolása mellett a gyorsulási mutatókat, az emelkedőn való feljutás képességét, illetve a vészfékkezdési megoldást is. Mindezen feladatokat a gokart természetesen automatikus vezérléssel kellett, hogy megoldja.
Az elismerések közül a veszprémi Pannon Egyetem Pannon Racing csapata nyerte a legokosabb gokart díjat Junior kategóriában. A Miskolci Egyetem ME-KART csapata is ebben a kategóriában lett az első a Seniorok között. A Pannon Racing csapat diákjai a Legjobb Konstrukciót díjat is átvehették, és így összesítésben is az élen végeztek. A Senior csapatok közül a konstrukciós díj a kecskeméti GAMFkart mérnökdiákjainak jutott, míg az abszolút győztes a miskolci ME-KART lett.