A Bosch lett a legsportosabb magyar vállalat 2021-ben

A Bosch lett a legsportosabb magyar vállalat 2021-ben

Harmadszorra szerezte meg az első helyet a Fut a vállalat versenysorozaton a Bosch budapesti telephelyének csapata, és a legsportosabb vállalati közösségért odaítélhető elismerést nyerték el a 2021-es teljesítmény alapján. A Robert Bosch Kft. és a Bosch Rexroth Kft. munkatársai a széria 22 versenyén összesen 12 034 kilométert futottak, 17 440 kilométert bicikliztek, és 1490 kilométert túráztak az abszolút első hely megszerzéséért. A versenyeken, amelyek többségét a járványhelyzet folytán egyénileg teljesítették, a társaság csaknem 450 munkatársa volt ott.

A Fut a társaság versenysorozat konkrétan vállalkozások, cégek, intézmények és munkahelyi közösségek megmérettetéséről szól. Múlt évben a járványhelyzet okán a versenyzők legfőképp virtuális versenyeken vehettek részt, úgy, hogy a teljesítést saját, GPS-jelet rögzítő eszközükkel bizonyították. Tizenöt virtuális és kilenc magán eseményen majdnem négyszázötven vállalat csaknem tízezer sportos munkatársa futott, túrázott, gyalogolt, úszott, kerékpározott vagy SUP-ozott. Az abszolút pontversenyben 2018-hoz és 2019-hez hasonlóan előző évben is a Robert Bosch Kft. és a Bosch Rexroth Kft. csapata végzett az élen.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Bosch a budapesti telephelyén dolgozó kollégáknak betudhatóan most már harmadik alkalommal lett a legsportosabb magyar vállalat. Hiszünk abban, hogy a rendszeres testmozgás hozzájárul ahhoz, hogy munkatársaink kreatívan és odaadással tudják végezni hivatásukat, hozzájárulva az innovációkhoz, a cég sikereihez. Így is releváns, hogy támogassuk munkavállalóink sportolását” – nyomatékosította a Fut a társaság díjátadóján Somogyi András, a Bosch csoport emberi erőforrásért felelős alelnöke Magyarországon és az Adria régióban.

A Bosch minden telephelyén, mindent összevetve Budapest mellett Hatvanban, Miskolcon, Makláron és Egerben is ösztönzi munkavállalóit arra, hogy ügyeljenek az egészséges életmódra, ugyanakkor permanensen népszerűsíti belső fórumain a versenyeken való részvételt, a sport fontosságát. A társaság belső közössége, a 2013-ban létrejött KSF (Kultur, Sport und Freizeit) csaknem kétezer tagot számlál és közel 50 eltérő sport-, kulturális-, és szabadidős tevékenységet szervez. A Bosch a sportolni vágyó kollégákat eltérő módon, példaként versenyek nevezési díjainak átvállalásával, mezekkel, pályabérléssel, edzésekkel, edzőkkel és felszerelésekkel – részben vagy egészében – patronálja.