Az Audi e-tron Sportback meghódítja a virtuális világot

Az Audi e-tron Sportback meghódítja a virtuális világot

A következő lépés a digitalizáció és a virtuális élmények világában a négy karika részére: az Audi az első autógyártó, aki a Föld legnagyobb virtuális valóság történését, a “Virtual Market 4” összejövetelt használja a teljesen új Audi e-tron Sportback bemutatkozási és tapasztalatszerzési felületeként (elektromosáram-fogyasztás, vegyített (kWh/100 km): 21,6-26,3 (WLTP); 20,6-23,9 (NEFZ); szén-dioxid-kibocsátás, vegyített (g/km): 0)).

A japán Hikky cég által megalapított virtuális valóság esemény 2020-ban negyedik alkalommal kerül megrendezésre és a tavalyi évben több, mint 710 000 internacionális látogatót vonzott. Ebben az esztendőben a szervezők várakozása alapján a résztvevők száma elérheti az egymillió főt, akik a “Para-real Tokyo” virtuális kapcsán át háromdimenziós karakterként érkeznek és lépnek kapcsolatba egymással. Az aktuális helyzetet figyelembe véve a “Virtual Market 4” ideális formátum az Audi e-tron Sportback piaci bevezetésének előkészítésére és megtámogatására Japánban és azon kívül. A modell még ebben az évben bemutatkozik Európában és az év második felében érkezik az egyesült államokbeli és ázsiai kereskedésekbe.

Az Audi e-tron Sportback modellel a “Para-real Tokyo” különféle helyszínein találkozhatnak a érdeklődők, akiket a jármű megérintése után egy egészen kivételes, virtuális Audi standhoz vezetnek. Az Audi állomása az “Audi Meteorit” építményének, a 2019. év elejétől egy ideig a müncheni repülőtéren és 2019. őszén Shanghajban felépített jellegzetes e-tron élményközpontjának digitális kiadása.

A digitális élményvilág érdeklődői nem kizárólagosan az e-tron család második modelljével találkozhatnak itt, de nagyon sok jellemzőt, formatervezési megoldást és modern műszaki megoldást is élőben mutatnak be az Audi avatarjai. Ezen kívül a “Virtual Market” játékosainak lehetősége nyílik egy vezetett virtuális tesztvezetésre is az “Audi Meteorit” területén.

Az Audi 42 újabb vállalattal és közel 1 400 üzlettel közösen vesz részt a “Virtual Market 4” eseményén.