Az LG a Microsofttal együtt fejleszti kereskedelmi megoldásait

Az LG a Microsofttal együtt fejleszti kereskedelmi megoldásait

Az LG Electronics (LG) már a Microsofttal együttesen dolgozik saját autós infotainment- és épületmenedzsment-rendszerein, mitöbb másfajta vállalkozásbeli megoldásain. Az LG a 2020-as CES-en fedte fel, hogy a Microsoft Azure felhő- és mesterségesintelligencia-technológiáinak hozzájárulásával gyorsítja fel B2B divíziójának digitális transzformációját, ezzel mindazonáltal az üzletág növekedését is.

Az LG és a Microsoft egy éve kezdte meg együttműködését azzal a céllal, hogy tovább erősödjön az LG önvezetőautó- és infotainmentrendszer-üzletága. A partnerség révén az LG az autóipari szektoron túl egészen a kereskedelmi szektorig kibővítheti új projektjei fókuszát.

Az LG tovább erősíti épületfelügyeleti rendszereit: az energiafelhasználást irányító megoldását (Building Energy Control, BECON) alkalmassá teszi a HVAC- (azaz a fűtést, szellőztetést és légkondicionálást végző) rendszerek irányítására, amelyek még hatékonyabbá válnak az Azure igénybevételével. Míg már létező BECON rendszerét nemzetközileg a Microsoft pártfogásával egészíti ki, a cég a BECON következő verzióját már a kezdetektől a Microsoft Azure big data és hibrid felhő és AI technológiájával fejleszti.

Az Azure-ral való integráció az LG autós infotainment megoldását is tovább fejleszti. A rendszer, amely a jövő összekapcsolt járműveibe készül, az LG webOS Auto és a Microsoft összekapcsolt autós platformok kombinációjára épül. A webOS Auto következő verzióját az LG újabb ember-gép felületekkel (human machine interface, HMI) egészíti ki, amelyek legfőképp az autós szórakoztatás élményét és a gépjárműben zajló munka hatékonyságát támogatják ezután.

Az LG infotainment rendszerei az LG saját virtuális személyiasszisztens-technológiáit a Microsoft, sőt még az autógyártók saját virtuális személyi asszisztenseivel integrálják, mindent összevetve jó néhány összekapcsolt szolgáltatást biztosítanak a végfelhasználók részére, és egyben a márkaélményt is jobbá teszik. Ezt az modernizált HMI-szoftverplatformot arra tervezték, hogy javítsa a korszerű digitális szolgáltatások kereskedelmi hasznosíthatóságát.

“A Microsoft modern műszaki megoldásai kiegészítik az LG B2B megoldásait, amelyek fejlesztéséhez az ilyen formában megvalósuló szinergiahatás is hozzájárul” – mondta Dr. Lee Sang-yong, az LG járműipari és kereskedelmi megoldások centerének szenior vezetője. “Együttes munkánk a Microsofttal hozzájárul B2B üzletágunk versenyképességének erősítéséhez és digitális transzformációjához, ez ugyanakkor a jövben divízió fejlődésének motorját jelenti ezután.”

“A Microsoft képessé teszi a mobilitási iparágban tevékenykedő vállalatokat arra, hogy digitálisan átalakuljanak és új vállalkozásbeli lehetőségeket tárjanak fel” – mondta Sanjay Ravi, a Microsoft autóipari divíziójának elnöke. “Az LG előmozdítja az innovációt és úgy ad új hozzáadott értékkel bíró szolgáltatásokat vásárlóinak, hogy közben kiépíti saját digitális képességeit és adatvezérelt kultúráját.”