Fenntartható ruhakollekciót ismertetett az LG és a Net-a-Porter

Fenntartható ruhakollekciót ismertetett az LG és a Net-a-Porter

Az LG Electronics (LG) összefogott a Net-a-Porter internacionális online luxusáruházzal, hogy egy limitált kiadású, első osztályú, környezetbarát, természetes anyagokból készült ruhakollekciót alkossanak, amit úgy terveztek meg, hogy évekig hordható legyen. Az LG által bemutatott és csupán a Net-a-Porter-nél kapható kapszulakollekció a NET SUSTAIN platform részét képezi, melynek célkitűzése, hogy segítse a vásárlókat egy fenntarthatóbb életmód kialakításában és hozzájáruljon a divatiparra sajátos pazarlás mindenre kiterjedő problémájának csökkentéséhez, aminek volumene a Világgazdasági Fórum becslései alapján az egész világon eléri az évi 400 milliárd dollárt.

A indítvány az LG #CareForWhatYouWear (Törődj azzal, hogy mit viselsz) kampányának része, amely a társaság hosszú távú, a átfogó szén-dioxid-lábnyom csökkentését célzó projektje. Az LG internacionális kampánya arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy miként csökkenthetik a ruházati hulladék mennyiségét úgy, hogy praktikus mosás révén minimalizálják a textíliák károsodását. A kampány azonkívül kihangsúlyozza a tartós, környezetbarát ruhák vásárlásának és az elhasználódott ruhák újrafeldolgozásának környezeti előnyeit és annak fontosságát, hogy a már nem hordott ruhaneműinket olyanoknak adjuk tovább, akik tényleg viselni fogják őket. Ennek érdekében az LG és a Net-a-Porter három, a divat fenntarthatósága iránt elkötelezett márkával – Mara Hoffman, Le Kasha és Bondi Born – lépett partnerségre, hogy olyan gyűjteményt alkosson, amely 100 százalékban tartós, gépben mosható, vegytisztítás nélkül is simán kezelhető anyagokból áll.

Az LG Zero Carbon néven múlt évben fedte fel intenzív kibocsátás-mérséklési programját, amellyel kötelezettséget vállalt arra, hogy 2030-ra nullára csökkenti a átfogó tevékenységéből adódó nettó szén-dioxid-emissziót. A planéta talán legismertebb ruhaápolási megoldásokat gyártó márkájaként az LG kellő tudással és ismerettel ellátott a hatékony mosás és textilápolás kapcsán. Az LG három ruhaápoló eszközével – a mesterséges intelligenciát alkalmazó AI DD mosógéppel, a DUAL Inverter hőszivattyús szárítógéppel és a Stylerrel – a vásárlók megnövelhetik kedvenc ruháik élettartamát, míg az energiahatékonyság révén minimalizálhatják a gépek használatából fakadó környezetre gyakorolt hatást.

„A ruhaápolási megoldások teljes körű piacvezető szereplőjeként úgy érezzük, felelősséggel tartozunk a környezeti fenntarthatóságért – tevékenységünket mindazonáltal nyilvánvalóan hitelesíti a Net-a-Porter-rel történő együttműködésünk.” – mondta Dan Song, az LG háztartási gép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Az LG továbbfejlesztett termékei és kezdeményezései jól szemléltetik elkötelezettségünket az iránt, hogy a világot egy jobb hellyé tegyük, és az élet ne csak napjainkban, de sok év múlva is igényes lehessen.”